Torsdag

Igår åkte jag hem till Ida och så färgade vi håret på varandra. Så nu har jag blå/svart hår. Haha vilket enligt mig absolut inte klär mig eftersom jag är likblek och ser då ut som en riktig emo. Men ska ikväll efter min träning (om jag ska på den) ta en 25 minuters solning och så håller vi tummarna på att jag då ser helt okej ut iallafall. Tog bussen hem vid 10 och när jag gått av bussen så kommer jag på att jag inte har några nycklar och kommer inte komma in på något sätt. Så jag fick gå hem till Dawid där han och hans kompisar skulle lana och tro mig det var verkligen ingenting jag ville vara med på. Jag ville inte störa deras "killkväll" så jag gick och la mig direkt och somnade lika fort.

Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen, igen. Har duschat typ 4 gånger nu sen igår. Det kliar som satan i min hårbotten och jag börjar få massa utslag nu (jag är allergisk mot hårfärg). Så att ligga i kallt vatten och kyla av mitt stora huvud är det bästa som finns just nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0