Tisdag

Fick skjuts utav Dawids pappa till skolan idag, eller Dawid tvingade mig att åka med dom istället för att ta bussen. Så jag var i skolan runt 10 över 10, så jag och Amanda hann göra klart allt med redovisningen innan vi skulle redovisa. Och redovisningen gick jätte bra, så vi är nöjda. Nu har vi idrottsteori med Björn, allas favorit lärare (not). Och lektionen är när som helst slut, halleluja. Efter teorin har vi mentors tid och vi ska prata om stämningen i klassen, vilket det inte ens är något fel på men det tycker tydligen våra lärare och sen ska vi också få bestämda platser för att en viss lärare som har oss typ 1 dag i veckan tycker att det är för pratit. Och då bestämmer dom sig för att ge oss bestämda platser, hahaha största skämtet. Som att vi typ precis börjat i sexårs eller nått.
Efter skolan ska jag och Amanda förbi ungdomsmottagningen och hämta recept till p-piller och sen ska jag vaccinera mig mot svininfluensan, bara för att jag har astma..
Aja hörs sen! Peeeeeace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0