Stövlar

Det jag älskar med hösten och förhållanden är att det finns dagar som idag. Då det är iskallt ute, det spö regnar och man spenderar hela dagen under täcket, hand i hand. Hur mysigt är inte det? Sen att jag nu ligger i min säng och pluggar medans det är perfekt höst mys väder är en helt annan femma. Får bli mys ikväll efter Dowwes match.
Samtidigt som jag pluggar så kikar jag på olika stövlar. Försöker hitta stövlar som inte har någon klack, för er som känner mig väl vet att klackar inte är något för mig. Men det verkar vara helt omöjligt. Vill inte heller ha massa nitar, spännen och krimsikrams på dom. Bara hel svarta och ingen klack och gärna fodrade (så man inte fryser om fossingarna). Är det så himla mycket begärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0