Sjukis

Jag mår så otroligt dåligt. Är sönder stressad med allt i skolan och saker som händer utanför. Sen att jag har feber och är förkyld gör inte saken så mycket bättre. Pluggade som ett djur igår hemma hos Dawid till mitt idrotts prov och resultatet är att jag fortfarande inte kan ett piss. Det enda som känns lite skönt är att det inte är en enda i min klass som heller kan det. Och om exakt alla i klassen får ig på provet så borde ju våran lärare fatta att man inte kan komma från ingenstans och ge oss ett prov på 80 sidor med över 130 instuderings frågor på en vecka om något som vi inte ens börjat läsa om. Det är helt omöjligt.
Nu ska jag ta ut mina agritioner på något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0