Sista dagen innan lovet

Äntligen är det snart lov (om bara några timmar!!!). Kommer självklart plugga typ varje dag, men det ska bli så otroligt skönt att bara kunna få andas och slippa tänka på all stress med skolan. Och att jag bara har 1 sak att plugga på hela veckan känns riktigt skönt att veta om.
Ska nu när som helst packa allting tills imorgon, då jag och Amanda drar till pappa i 5 dagar. Ska bli riktigt kul faktiskt! Frågan är ju bara vad jag ska packa. Det återstår att se. När jag packat klart så ska jag duscha och välja ut kläder till imorgon. Ska också försöka hinna med att sola med mamma runt halv 9 och handla massa gott till tåget imorgon på ica och tillslut åka hem till min Dawid.
Nu måste jag börja fixa allt innan tiden bara rinner iväg! Hörs sen, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0