Sick and tired

Jag mår verkligen inte bra har jag nu insett. Städade hela mitt rum idag, bytte lakan och fixade i min garderob. Har också pluggat som ett djur sen jag kom hem. När jag skulle duscha så kände jag något som rann på min läpp, torkade bort det utan att riktigt hinna reagera på vad det var jag torkade bort. Tills jag kollade ner på marken och märkte hur det droppade blod från min näsa och att det var en riktigt stor blodpöl vid mina fötter. Blev helt yr och det kändes som att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Så jag duschade av mig och gick ut från duschen. Satt mig på det kalla golvet och bara tänkte: nu får det vara nog. Jag kan inte stanna hemma för då kommer jag bara få ännu mer att göra i skolan. Men samtidigt så kan jag inte plugga ihjäl mig, speciellt inte när jag är sjuk. Så nu ligger jag i min säng och bara vilar. Tänker inte plugga på några timmar, utan bara andas och slappna av för en gångsskull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0