School

Igår efter skolan så var jag med min boyfriend, åkte sen hem till honom och tittade på idol och nått nytt program som hette typ inlåst. Hur bra som helst, jag och Dawid sa inte ett ord till varandra tills det blev reklam, så bra va det. Längtar tills nästa vecka, haha!

Idag börjar jag skolan om några minuter, alltså kvart över 2. Men har varit här sen typ 12 med Amanda. Vi har jobbat med våran redovisning som vi ska ha nästa vecka om två modeföretag. Riktigt duktigt av oss som åker hit även fast vi inte ens börjat, plus poäng till oss.
Har engelska när som helst, med en vikarie.. Känns ju väldigt onödigt.
Aja nu orkar jag inte skriva mer. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0