Saturday

Igår så åkte jag hem till Ida med Nicole. Så gick hon, jag, Nicole och Linnéa upp till centrum. Sen blev Linnéa hämtad och så fortsätte vi andra med att titta i affärer. Hittade absolut ingenting, vilket jag inte gjort på ett bra tag och jag känner verkligen att min garderob behöver en rejäl påfyllning. Satte oss på mc donalds och så fick Nicole äta lite och så. När vi var klara i centrum gick vi tillbaka hem till Ida. Så tittade vi på tv, lekte med Nicole och snackade massa skit. Vid 7 började Nicole bli trött så då åkte jag hem med henne, fick också hjälp på bussen av en dam när Nicole somnat i min famn med att fälla ner ryggstödet och bära ner vagnen från bussen. Sånt där uppskattas verkligen! Så blev det en promenad i regnet hela vägen hem. När jag kom hem så hade storasyster Frida precis kommit hem till oss, så hon och jag hade en liten myskväll, iallafall ett tag.
Sen ringde Ruheen mig och ville att jag, Ida och Linnéa skulle följa med på fest i solgård (?) som tydigen låg i huddinge. Jag blev as taggad, men ville samtidigt inte åka pågrund av en sak men ville inte heller sitta hemma och deppa. Så jag ringde Ida och Linnéa och efter många om och men så bestämde vi oss för att inte åka av olika anledningar. Så igår blev ännu en helg som jag bara var hemma.
Vid 2 kom världens finaste hit och så gick vi hem till honom och pussades all night long


Kommentarer
Postat av: fredrica

åh hon är så gullig :)

2009-10-18 @ 16:02:22
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Erica

Visst här hon :D

2009-10-19 @ 13:41:25
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0