Rise and shine beautiful

Goood morgon västkusten, haha min och Amandas humor. Nu sitter Amanda och gör sig lite extra fin och har klätt på sig. Medans jag ligger med en stor t-shirt, osminkad och en toffs på huvudet, riktigt snygg. Apollo ligger på min mage och myser. ÅH vad jag har saknat honom. Vi ska snart käka frukost, eller Amanda ska äta frukost och jag ska göra henne sällskap. Sen ska vi till överby och sen till årets största höst marknad! Myyyys.
Aja nu ska jag klä på mig innan jag får stryk  av Amanda.




Kommentarer
Postat av: Petra

sååå söt apollo är!

2009-10-24 @ 22:11:32
URL: http://iloverunning21.wordpress.com
Postat av: Erica

Hihi jag vet :D

2009-10-26 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0