Rebbnes födelsedag


Baby Joss

Malin och Sanna

Foood

Natalia, Jossan, Malin och Sanna

Jossan och Erica (som trodde att det va fint med mittbena men ack så fel man kan ha)

Blev inte ens förvånad

Hahahahaha

Snyggt

Smiiile bitch

Fullfart med Sanna och Malins glas

Jag var kvällens påfyllare, dom såg mig som deras egna servitris

Men lika glad var jag ändå

Birthday girl och motala dudes

Jag måste nog ha dom snyggaste kompisarna, hahaha

Best friend

I love you

The world's greatest

Jossan + motala boys

Märks det att vi är bästa homies?

Och här bodde lilla Erica förut

Blev helt chockad när jag och Malin gick tillbaka till hissen.
Att det där fortfarande finns kvar. Typ 4 år sen. Memories!

Jossan förstörde bilden

Sanna och Natalia

Min Mcsaensi

Och så korkade vi upp

Sanna var snabb med att komma med sitt glas, haha

Nyårs bild? hahaha

Jadu.. Finns inte mycket att säga

Birthday girl och Erri

 Nyårs bild?

Ännu en nyårsbild, haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

står de E <3 E ?

2009-10-19 @ 16:17:10
Postat av: Erica

Ja det gör det.

2009-10-20 @ 14:12:52
URL: http://ersti.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad står de för? ;)

2009-10-21 @ 20:55:20
Postat av: Erica

Det står för Emilie <3 Erica, alltså min förra bästa kompis.

2009-10-22 @ 12:33:47
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0