Onsdag

Handels provet imorse gick huuuur bra som helst! Är så jävla nöjd!!!! Hade sen idrott, första gången vi gjorde något vettigt. Fick gå in i gymmet och göra vad vi vill, riktigt kul. Och att Maddis i min gamla klass pappa var våran instruktör gjorde allting mycket bättre.
Nu har vi samhällskunskap, några i klassen har gått hem för att våran lärare va 20 min sen. Men eftersom jag blivit världens pluggis så vågade jag inte gå hem för att jag inte ville ha frånvaro eller missa nått ifall hon skulle dyka upp, vilket hon faktiskt gjorde! Haha skit mobbad pluggis men who cares.
Slutar om 20 min, en timme tidigare. Tuuuummen upp. Idag är jag på riktigt bra humör. Vet dock inte vad jag ska hitta på för kul idag, Dawid har match, så han kan jag inte leka med, så jag får ringa någon homie. Om det inte visar sig att jag måste plugga till mitt samhällskunskaps prov -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0