Nästan ett år sen

Idag ska jag tillbaka till min tandställnings tandläkare, vet inte ens vad man kallar dom men ja iallafall. Det har nästan gått ett år sen jag tog bort min älskade räls, så nu ska jag på återbesök för att kolla så att allt ser okej ut (vilket det inte gör). Så jag hoppas faktiskt på att få tandställning igen, haha om man ens får ha det två gånger. För jag fick natt tandställning efter jag tagit bort den och det SÖG. Så mina tänder är enligt mig lika fucked up som dom var innan jag ens fick tandställning. Så alla håller tummarna nu på att jag får tillbaka rälsen och får ha den i kanske ett halvår - år så mina tänder blir fina igen.
Efter besöket så ska jag nog träffa Ida, så får vi se vad vi hittar på för skoj! 
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0