När hälsan tar över

Igår efter skolan kom Malin hit. Sen åkte vi bil, bara för att hon tog körkort igår (jag e såå stolt). Så hämtade vi upp Ida, åkte till centrum och hämtade Sanna, åkte till svartbäcken och hämtade Nattis. Körde hem Sanna och sen körde vi runt och hamnade tillslut vid globen för att hämta kartonger med Mary Kay grejer i.
Hämtade upp Dawie sen körde Malin hem oss till mig. Tittade på efterlyst, sen somnade Dawid och jag fortsatte plugga som ett djur tills mina ögon inte orkade hålla sig uppe.

Vaknade upp av att jag var helt yr, kunde inte ens stå på benen. Har feber, hostar stup i kvarten och knarkar nässpray och alvedon. Hade inget annat val än att stanna hemma idag. Vilket är ångest. Jag har så otroligt mycket i skolan just nu, tänker inte ha ett enda ig och inte heller nöjer jag mig med ett g. Och jag har gått hela veckan och även förra, även fast jag var sjuk. Men nu tyckte väl min kropp att det fick vara nog.
Ligger iallafall och pluggar nu och ska göra det tills typ halv 3. Sen måste jag åka till farsta för att köpa en present till Rebbne och sen möta Hanna och få tillbaka min mobil, så det blir dit en snabbis och sen raka vägen hem till sängen igen.
Aja måste fortsätta plugga nu. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0