Min fredag

Åkte hem till Ida och så tittade vi på idol med henne och Anki. Och jag höll på att dö när Rabih sjöng. Asså rysningar från topp till tå, helt sjukt! Han e så otroligt bra. Nästan så att Dawid snart blir utbytt, haha. Blev lite snack om att dra till en lokalfest i brandbergen med Linnéa och co, men det var tydligen bara massa fjortisar där så då sket vi i det och jag började röra mig mot bussen. Träffade otippat på Linnéa nere vid busshållsplatsen och så försökte hon få med mig hem till hennes killkompis där det skulle styras fest, men jag var helt otaggad, så jag tackade nej och fick springa till min buss. Träffade på en halv full mcsaensi på bussen. Så vi satt och snackade hela vägen tills hon skulle av. Fick sen gå hela vägen själv från trångsund centrum till Dawids mördarbacke innan han kom och mötte mig, men jag ska inte klaga. Han var iallafall telefon sällskap hela vägen. Gick och la mig på direkten, så jäkla trött!
Så det var min fredag, rätt mysig och lugn. Idag håller vi tummarna för mer drag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0