Min fredag

Igår hade jag jätte roligt. Jag, Dawid, Qela och Björn åkte till heron city för att titta på This is it. Innan filmen började så käkade dom thai mat (jag hade redan ätit), efter det gick vi ner till spel och bowling hallen och så ville Dawid visa sina "skills" på basket. Och han var faktiskt rätt duktig. Sen blev det en match i luft hockey. Det stod 8-8 men mansgrisen som Dawid är så fuskade han genom att köra när jag kollar bort och så vann han. Sen var det dags för filmen och herregud vad mycket folk det var. Filmen var jätte bra, lite för lång men man fick verkligen rysningar i hela kroppen när han och hans dansare visade sina moves och när han sjöng. Efter filmen var det tänkt att jag skulle åka till vidja och fira Eric, men jag fick inte tag på Linda och det hade tydligen blivit kaos så det var ju bara tur egentligen att man inte åkte. Hoppas iallafall att din födelsedag vart hyfsat lyckad Eric!Så istället åkte vi hem och jag somnade på direkten.



Jag älskar dig babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0