Måndag

Fick sluta tidigare idag eftersom jag var klar med samhälls uppgiften. Kändes riktigt skönt för då fick jag mycket mer tid på mig att plugga till idrotts provet (känns som att det är allt jag skriver om). Åkte hem och träffade världens sötaste lillasyster som jag saknat så otroligt mycket. En hel vecka utan henne och hon har redan blivit jätte stor, pratar jätte mycket nu. Åh min lilla älskling.
Åkte sen till länna med mami och Tobbe, köpte 3 par nya stövlar så nu är jag heeel nöjd. Sen tog vi en tripp till farsta och köpte flera par vantar och mössor till mig och mami. Tack för allt mama, du är bäst!
Har nyss käkat middag och duschat, ska klä på mig när som helst, plugga lite och packa min väska. Sen bär det av till ishallen idag igen för att titta på Dawids match.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0