Måndag

Massmedia provet som var imorse gick jätte bra! Är hur nöjd som helst. Känner verkligen att allting flyter på nu och att jag verkligen är en helt annan person än den jag var i högstadiet. Har liksom fått VG eller MVG på varenda prov, upppsatser och redovisningar som jag haft sen jag började i gymnasiet, vilket jag absolut inte fick när jag gick i högstadiet. Haha då var det på gränsen till ens ett G.
Nu har vi samhällskunskap igen, fast nu har vi börjat på ett nytt ämne vilket är samhälls ekonomi, åååh så roligt. Slutar halv 5, då blir det en snabb tripp till farsta centrum. Ska fixa en grej till min baby boo som fyller år snart. Men vad det är jag ska göra kan jag inte skriva här, så det får jag berätta när han fått allt.
Nu ska jag börja anteckna allt som står på tavlan. Hörs sen, puss och kram!


You are my sunshine, my only sunshine you make me haaaaappy when skies are grey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0