Made my day

På en rast sprang jag och Amanda till ica för att köpa bullar och en vitamin dryck (måste börja med sånt skit nu). Så när vi står vid kassan och ska betala så kommer en tjej fram som kanske är 18-20 år gammal och säger: ursäkta..? Och dum som jag är så tror jag att hon vill ha en påse så jag flyttar på mig och ser typ rädd ut, haha. Så säger hon: nej jag tänkte bara fråga dig vart du köpt dina otroligt snygga stövlar? Jag blev helt generad och började skratta och mummlar nått om att jag trodde att hon ville ha en påse och sen när jag väl fattat vad som just hänt så säger jag jätte högt: Guuuud tack så jätte mycket, dom är från skopunkten. Men jag köpte dom förra året, men dom finns säkert kvar iår (som att hon ens frågat om dom fanns kvar). Hahaha det var jätte pinsamt för stunden men gud så glad jag blev! Sånt gör verkligen ens dag, speciellt när det är en okänd människa som kommer fram. Åh nu är jag jätte glad och kommer le hela dagen lång. Så du okända tjej inne på ica, tack för att du gjorde min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0