Lördag

Nu är jag hemma igen. Ska när som helst hoppa in i duschen och sen börja välja ut kläder till ikväll. Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Klänning? Högklackat? Kjol? Stövlar? Converse? Jeans? Blus? Ballerina?
Asså jag har verkligen inte en jävla aning. Någon som kan komma med förslag? Får i värsta fall ringa Malin och kolla vad hon ska ha på sig. Gissar på att hon ska ha svarta strumpbyxor eller leggings och en svart klänning. Men hon kanske chockar oss alla och kommer med en skrik rosa klänning. Man vet aldrig med henne.
Ska iallafall fira Josefine som fyllde 20 i torsdags. Kommer bli världens nostalgi känsla att åka till hennes lokal eftersom lokalen är i det huset jag förut bodde i. På loftvägen med papi, meeemories.
Aja har inte tid för att sitta här, måste hoppa in i duschen och det är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0