Last night

Gårdagen vart jätte trevlig. Det var jag, Sanna, Malin, Natalia, 3 dudes från motala och släkt som firade våran Josefine. Det bjöds på sallad (haha ja jag åt middag innan), daim och snickers tårta och bröd som jag proppade i mig stup i kvarten. Tittade också på matchen inne i lokalen. Fattar inte varför Sverige är så otroligt dåliga hela tiden. Vad gick snett liksom?
Jag var också väldigt nyfiken på vem som bodde i min gamla lägenhet, så jag och Malin åkte upp till 5e våningen för att se vilket namn som stod. Sen åkte vi ner igen och så sa jag namnet som stod på dörren. Och då kommer Sanna och säger: nämen, det är ju min mormor och morfar som bor där. Haha hur sjukt är inte det? Asså vad är oddsen att hennes mormor och morfar bor i just min gamla lägenhet? Haha så liten värld.
När klockan närmade sig 11 (tror jag) så kom Dawid och Qelas pojkvän och hämtade mig. Så åkte vi hem till dom och så tittade vi på nån dvd med Robert Gustavsson med hela familjen. Jätte mysigt, tills jag och Dawid somnade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0