Kan inte vara sjuk, får inte vara sjuk

Att jag tog svininfluensan sprutan igår känns nu riktigt onödigt. Har jätte ont i armen, har feber och världens huvudvärk. Det känns verkligen som att någon tagit en stekpanna och slagit mig i huvudet 100 gånger. Kunde inte sova bra inatt heller eftersom jag inte visste hur jag skulle ligga, så jag vände på mig hela natten. När mitt alarm satte igång var det bara att skicka sms till mamma och be henne sjukanmäla mig. Så jag och Dawid fortsatte sova och vaknade vid halv 1. Och jag är fortfarande jätte trött. Så nu ska jag trycka i mig massa alvedoner och fortsätta ha ångest över att jag missar samhällskunskapen. ÅH jag har verkligen inte tid med att bli sjuk just nu, kan inte missa saker i skolan. Ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0