Höstlov

Sitter i skolan as usual. Försov mig imorse, lite med flit faktiskt. Var helt död när klockan satte igång alarmet så jag utmanade pluggisen som bor i mig med att faktiskt komma försent en dag. Var i skolan 1 och en halvtimme senare och jag hade inte ens missat något. Eller jo, våran lärare bjöd på frukost i matsalen som tydligen var som hotell frukost. Men jag äter ändå inte frukost, så Amanda du kan fortsätta skryta om frukosten, jag blir ändå inte avis (in yooou're face)
Slutar om en timme och då blir det hem till Dawie, packa lite och goosa tills jag blir hämtad av mamma. Sen bär det av till centralen och möta upp Amanda och så drar vi till vänersborg till paaaapi!!! Kommer bli riktigt kul. Och så får jag gosa med Apollo och träffa pappa som jag saknat så otroligt mycket. Så dom här 5 dagarna kommer bli riktigt bra dagar. Även fast jag kommer sakna alla mina gosefjun hemma, speciellt daaaaajjo.
Nu ska jag röra på mitt feta arsle och börja skriva klart svenska grejen.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0