Höst mys

Gårdagen vart riktigt lyckad. Åt på en jätte mysig thailändsk restaurang med Dawid och hans familj. Hade jätte trevligt och det bjöds på mycket skratt. Maten var jätte god och sällskapet ännu bättre. När vi ätit klart så åkte vi förbi mig och hämtade upp Malin som satt vid datan hemma hos mig, haha. Åkte hem till Dawid och gjorde inte så mycket alls. Så Malin bestämde sig för att åka hem, så vi följde med henne ner till hallen och sen gick vi hem igen i kylan. Det är verkligen höst nu, så det gäller verkligen att klä sig varmt. Jag och Dawid skulle sätta på en film innan vi skulle sova, men ingen av oss orkade (och Dawid va inne i sin hockey så han ville nog inte heller). Så istället sa jag godnatt och somnade på direkten.
Hoppas alla hade en jätte bra lördag! :)


Baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0