Home sweet home

Efter lunchen hade vi provet, alla var hur nervösa som helst och hade ångest för att det skulle gå åt skogen. Vissa kom inte ens idag pågrund av provet. När Björn delar ut provet så säger han med sin äckliga röst: Men tjejer, varför är ni så nervösa? Det här e ju bara ett läxförhör, höhöhöhö.
Asså jag tror inte att nån här förstår hur arg jag blev. Jag har krigat som ett djur för att klara provet och när jag väl ska få göra det (efter allt jävla slit) så är det ett jävla läxförhör med 6 frågor om nått helt annat än vad som stod i kapitel 1,2,3 och 7. ÅÅÅH blir så arg.
Nu ligger jag i min säng och vill bara dö. Är helt slut, hostar som aldrig förr och febern är på topp, har 2 timmar på mig att få vila, sen bär det av ner till brandsprutan för lagmöte. Så typiskt att jag blir sjuk just när det är viktiga saker med fotbollen.

Jag tycker faktiskt att jag borde få beröm för hur mycket jag kämpar i skolan. Har feber, är förkyld, sönder stressad men ändå går jag till skolan och jobbar häcken av mig. Gud vad jag kommer njuta på höstlovet hos pappa!




Det var ju kul att några iallafall hade kul under provet :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är jätteduktig, du är otrolig! Kämpa på!



Pussss

2009-10-06 @ 19:56:53
Postat av: Linda (syster)

Du är verkligen superduktig!!! Du vet att vi alla är oerhört stolta över dig...



Puss o Kärlek

2009-10-06 @ 22:43:13
Postat av: Erica

Tack båda två! Ni ger mig mer kraft till att orka :)

Älskar er!!

2009-10-07 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0