HAPPY

Jag e så otroligt glad. Har ju idrotts prov på tisdag och sen skulle jag ha både redovisning och prov i handel nästa vecka. Och det kändes ju verkligen inte kul alls eftersom vi inte har någon lektion till att göra klart redovisningen på, så tänkte jag att jag helt enkelt får åka till skolan imorgon vid 8 (även fast jag börjar halv 11) för att göra klart den. Suger verkligen, men det är helt enkelt det man får göra.
Sen går jag in på mitt schema för nästa vecka (vi får nytt schema varje vecka) och så ser jag att vi inte har en enda handels lektion nästa vecka. Vilket betyder att redovisningen och provet inte är förns vecka 42, alltså veckan efter den som kommer. Så det enda jag måste plugga på nu är idrott och redovisningen kan jag göra klart på onsdag eftersom jag inte börjar förns halv ett, YEEEEEEEEEEEY!
Tror inte någon fattar hur glad jag är just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0