Fredags mys, igen

Var helt sjukt trött när jag kom hem från skolan. Även fast jag började kvart över 2 och slutade halv 5. Så det var bara att gå och lägga sig så fort man kom innanför dörren. Sov dock bara i typ 40 min för sen ringde min telefon 100 gånger och då är det lite svårt att sova. Käkade nyss middag, blev nån potatis bara eftersom jag verkligen inte va hungrig.
Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga och sen åka hem till min man och ha fredags mys, eller ja det lär bli att vi somnar direkt eftersom vi båda kommer va så otroligt trötta.
Men hoppas att resten kommer ha en jätte bra fredag, för det kommer jag iallafall ha. Med världens bästa baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0