Födelsedags middag + avslutningsfest

Nu är jag påklädd och redo för att dra ut och göra trångsund osäkert. Haha nej men jag ska när som helst åka hem till min boyfriend. Han fyller 18 imorgon men har sin födelsedags middag med kompisar och sånt idag. När klockan blir runt 11 antar jag så kommer alla som är 18 eller äldre dra ut på krogen och fortsätta fira Dawie. Då möter jag upp några tjejkompisar och så drar vi på avslutningsfest med dam och herrlaget från fotbollen. Så tonights gonna be a good night.
Hörs imorgon! PEACE AND LOOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du gav din pojkvän i present?

2009-11-03 @ 08:35:07
Postat av: Erica

haha varför vill du se det?

2009-11-03 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0