Fame

Igår efter skolan blev jag och Amanda hämtade av Jelle & Nikki. Åkte in till stan och mötte upp resten av familjen. Käkade kina mat, hur gott som helst. När vi ätit klart åkte Jelle och Nicole hem så gick resten mot sergel. Kollade på premiären av fame och det var fulsatt. Och självklart i reklamen när trailen för Michael Jackson - This is it kom så ställde sig vissa upp och hela salongen jublade. Jag och Amanda fick rysningar i hela kroppen, haha!
Filmen var bra, kunde absolut varit bättre. Eller så var det bara jag som hade alldeles för höga förväntningar av den. Tog sen en tripp till tumba för att lämna av Frida och samtidigt kolla på hennes renoverade lägenhet. Jätte fint var det nu! Åkte hem, duschade och sen hämtade Malin upp mig. Haha så ovant att säga att hon hämtat upp mig. Så körde hon mig till Dawie. Var jätte trött när jag kom dit, så hann titta på vem som åkte ut ur idol och sen gick jag och la mig. Somnade på direkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0