Awkward

Sitter nu i skolan och har samhällskunskap. Går igenom allting som vi ska ha på provet, och än så länge så hänger jag faktiskt med. Så jag kan tydligen mer än vad jag trodde. Så det är ju bra iallfall.
Förövrigt så är det väldigt stelt i klassen idag, några tjaffsar om papper, andra pratar inte ens med varandra och vissa är bara dryga av någon anledning. Så jag, Amanda och Frida försöker försvinna från den dåliga stämningen genom att sjunga på massa disney låtar, ta fula bilder och fortsätta vara lika glada genom att undvika alla som tjaffsar. Och än så länge funkar det riktigt bra. Haha aja nu måste jag fortsätta att kämpa med mitt MVG och stänga ner mitt dator lock innan Christina flippar. Peeeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0