Never again

Kom nyss hem från farsta. Var hos min tandställnings tandläkare där jag hoppades på att få tandställning igen. Men det fick jag tydligen inte, så han fixade en ny natt tandställning (cpcpcpcpcp) så jag ska hämta ut den på måndag efter skolan. När jag var klar där gick vi till cubus och så fick jag en klänning av mamma, såå snällt. Hittade också 2 jätte söta blusar, men eftersom jag lägger undan alla mina pengar till New York så kan jag inte shoppa något alls. Sääääämst. Men aja, ska snart käka middag och sen vet jag inte vad jag ska göra. Sanna jobbar, Malin jobbar, Ida & Linnéa är på bio, Nadja är i Tyskland, Linda får jag inte tag på, Amanda orkar jag inte åka till, Fredricas mobil verkar vara avstängd och resten vet jag inte vad dom gör. Så om någon vill hitta på något, CALL ME


Min söta nya klänning, har den även i lila. Looove it


Kommentarer
Postat av: fredrica

Min mobil är inte avstängd :)Färgade håret vilket var ett jävla misslyckande

2009-10-28 @ 18:34:35
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: fredrica

min mobil är inte avstängd :) Men färgade håret som blev rätt misslyckat..

2009-10-28 @ 19:54:45
URL: http://enfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0