Äckel väder

Vaknade vid 9, eller ja 8 blir det ju eftersom man ska ställa om klockan en timme bakåt. Vid 10 åkte jag, Amanda, pappa och Apollo till en hundträff så att Apollo kan få springa av sig i en timme. Så han lekte med massa andra hundar i leran och regnet, oerhört mysigt.. Not. Jag och Amanda stod med paraply och blev riktigt skitiga så fort alla hundar närmade sig. Så nu är vi hemma igen, Amanda duschar och jag har precis bytt till rena kläder. Vi ska snart käka lunch och sen åka till uddevalla och kolla på kläder.
Later!!


Fööööör trött och sur för att visas

Kommentarer
Postat av: Frida

ursäkta mig har min syster fransk manikyr????wowsiwowow

2009-10-26 @ 01:36:03
Postat av: Erica

haha tänk för att jag har det :D

2009-10-26 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0