19.33

Har inte gjort mycket alls idag, vilket börjar bli till en vana. Har pluggat, ätit middag, duschat och sovit. Känner verkligen att enda sen jag började i skolan så har jag inget liv på vardagarna. Om jag inte har plugg så tränar jag, om jag inte har träning så försöker jag träffa min Dawid och alla kompisar, vilket inte alltid är så lätt eftersom typ ingen kan göra något när jag kan. Men that's life. Håller tummarna på att bättre tider är på ingång.
Väntar nu på att Dawids träning ska sluta så han kan ringa mig och säga vart vi ska sova. Om vi ska sova hos honom måste jag välja ut kläder och det lär ju ta ett tag eftersom jag absolut inte har någon inspiration what so ever just nu när det gäller mina klädval men ja. Onödig information.
Nu ska jag små börja välja ut kläder ifall att. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0