19 oktober

Efter skolan så gick jag, Amanda och Denise runt i centrum. Fixade 2 presenter till min älskling. Sen gick vi runt och tittade i andra affärer, och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag. Vi alla tre välte ner saker stup i kvarten, vi hittade fula saker som det inte gick att sluta skratta åt och en tjej inne på h&m började skratta åt en sak som vi skrattade åt och då tittade vi mot henne och hon låtsas då prata i sitt "headset" vilket var ipod hörlurar, hahahahaha och så går hon ut från h&m med en hårfärg utan att ens betala. Asså jag fick verkligen kramp i magen och tårarna bara rann.
Tog sen bussen hem och då bestämmer sig min mobil för att lägga av. Så varje gång jag försökte ringa någon så dog den. Riktigt irriterande men nu funkar den som den ska igen.
Håller nu på att plugga och ska när som helst ringa Amanda och kolla hur vi ska redovisa imorgon. Sen vid halv 8 ska jag ner till stortorps hallen och titta på Dawies match.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0