Vecka 46

Nu sitter jag i skolan. Har samhällskunskap och slutar vid 5. Jobbar nu med brott och straff, riktigt intressant faktiskt. Ska iofs bara hålla på med det här i en vecka och sen börjar vi på nått nytt. Så det är snabba puckar nu.
Efter skolan har jag än så länge inga planer. Funderar på ifall jag ska plugga till mitt idrottsprov som är på onsdag, vore en rätt bra idé. Haha mitt liv består verkligen bara utav skola, hem, plugga, äta, träna, träffa Dawid, sova. Hahaha snacka om nooooo life. Får väl hoppas på att det snart blir mindre plugg så att jag kan träffa alla mina homies ibland också. Träffa dom mer än vad jag gör nu. Nu måste jag göra alla instuderings frågor.

Peaaaaace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0