Utbytesstudent

Har sovit tills nu och otroligt nog så har febern lagt sig. Är helt chockad! Dawid ringde och väckte mig i precis rätt tid, perfekt till idol! Vid halv 11 om jag mår bättre så kommer Malin och hämtar mig och så åker vi antagligen och hämtar upp Ida och Linnéa. Planerna är att slå conversen i taket, fullt ös medvetslös!! Och när vi har nått den punkten så får jag skjuts hem till Dawid och sover tills imorgon kväll. Sen också en annan grej som jag e grymt sugen på att göra är att åka till USA i ett år och vara utbytesstudent. Hajja va nice! Tänk vilken upplevelse det skulle vara. Ska prata med skolan på måndag om det, om hur man gör och sånna grejer.
Aja nu ska jag fixa gurka med dipp och titta på idol! PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: fredrica

erica du vet att om du åker dit typ i 2an och kommer tillbaka 1år senare måste du börja i 2an i sverige igen? :) för det gills inte i sverige, bara så du vet ;)

2009-11-27 @ 20:37:09
URL: http://enfredrica.blogg.se/
Postat av: Erica

aa jag vet :P men det är ju lätt värt det ändå! :D

2009-11-27 @ 20:59:06
Postat av: Amanda

Haha så när jag tänker göra det så får jag inte det för att jag får inte lämmna dig men fröken filur får tydligen göra det?:O

2009-11-28 @ 20:14:27
Postat av: Erica

Hahaha, vi kan göra det tillsammans :D feeeeeett nice

2009-11-28 @ 21:13:45
Postat av: Amanda

Haha deal!:D

2009-11-29 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0