Träningsvärk och förkylning

Jag har så otroligt ont i hela kroppen. Haha världens träningsvärk. Och idag är min förkylning på topp. Det bara rinner som aldrig förr. Har idag inte gjort något alls. Dawid är jätte sjuk så jag har bara varit hemma hos honom och tagit hand om honom. Är nu hemma och ska när som helst äta middag och efter det duscha och klä på mig. Ska sen tillbaka till Dawid och fortsätta ta hand om honom.
Känns rätt surt att det är skola imorgon, eller inte själva delen att det är skola. Utan att vi slutar vid halv 5 och då är det typ lika mörkt som det är när klockan typ är 11 på kvällen. Och då blir man jätte trött och orkar inte plugga när man kommer hem. Så det är ju deppigt.
Nu ska jag äta, duscha, klä på mig och sen dra till Dawid. Så vi hörs imorgon. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0