Torsdag

Skrev inget igår för jag åkte hem till min man, så jag hade bättre saker för mig än att sitta och uggla framför datorn. Nu sitter jag i skolan och deppar. Vi har matte från 8 till halv 5 idag. Känns ju riktigt kul. Och som varje torsdag så har hälften av klassen inte kommit. Efter skolan så har jag utvecklingssamtal. I vanliga fall så hade jag varit riktigt nervös för typ alla mina utvecklingssamtal har låtit exakt likadant. Erica vandrar runt i klassrummet utan anledning, hon kan aldrig sitta still på en stol i mer än 20 min, Erica jobbar inte på lektionerna, hon är inne i sin egna lilla värld, hon kan om hon vill blablabla. Men nu eftersom jag börjat med ADHD medicinen så kommer nog ingenting av det som alltid tagits upp förut tas upp idag. Iallafall inte delen om att jag inte jobbar på lektionerna, för det gör jag nog mest utav alla i hela klassen. Men vi får se hur det går.
Jag sitter nu och suktar efter lunch, är så otroligt jävla hungrig. Och det serveras soppa och pirog idag. Har aldrig ätit pirog i skolan så vi får se om det är succé eller katastrof. Aja nu tjatar Lisbet om att jag ska förklara hur man räknar ut procent.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0