Torsdag

Fick sluta klockan 2 istället för 20 i 5, och jag har nog aldrig blivit så glad som jag blev när vi fick veta det. Hoppade av glädje och skyndade mig ut från klassrummet och gick i rask takt till bussen. Var hemma innan halv 3 och fick vakta Nicole tills mamma kom hem. När hon var hemma så tog jag en liten power nap och sen när jag vaknat så började jag plugga samhälle och handel. Har nyss käkat middag och ska snart hoppa in i duschen. Skulle egentligen tränat nu men eftersom min hosta och förkylning fortfarande inte släppt och för att jag har 2 prov att plugga till så skippade jag den idag. Det var ändå bara 6 stycken som skulle träna och hur kul är det då liksom. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa min Dawie och kolla när han tänkte komma hit.
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0