Tisdag

Hallå i stugan! Ingen skola för min del idag eftersom jag e ledig. Så det känns riktigt skönt, att bara få andas för en gångsskull. Nu ligger jag och degar i min fotölj, ska snart göra lunch. Min mage verkligen skriker efter mat. Så jag håller tummarna på att det finns något gott att äta, annars kommer jag bli riktigt arg och mamma jobbar hemma idag så det lär ju gå ut över henne. Dagens planer än så länge är att vara hemma. Har smsat Malin men hon svarar inte, så hon sover säkert. Får väl se ifall det är någon annan homie som vill hitta på något. Annars blir det att bara ligga i min fotölj hela dagen lång.
Nu ska jag fixa käk, peeeeeeace and love


Här är min gulliga klass, hp09b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0