Tisdag

Slutade vid 2. Hade bara 2 lektioner idag, kändes rätt onödigt faktiskt att gå till skolan. Men vad gör man inte för lite närvaro. Efter skolan gick jag, Amanda och Denise runt i centrum as usual. Hittade en jätte fin tröja inne på h&m som jag väldigt gärna vill ha, meeeen kan inte köpa för att jag måste spara alla mina pengar som jag får nu till julklappar. Någon som vill ge mig ett jobb? Jag tar vad som helst. Denise köpte hårfärg och sen drog jag till bussen och åkte hem. Skulle sätta på min dator när jag la mig i min säng, men kontakten var inte i, så när jag stoppar in kontakten i eluttaget så försvinner all el i hela huset. Hahahahaha snyggt jobbat Err. Så mamma fixade allting och nu vågar jag inte använda min dator, så nu resten av veckan så får jag sitta på övervåningen och använda den stationära datan för en gångsskull. Den bästa datan utav alla 6 datorer vi har i huset. Och på den finns alla mina 8000 bilder, älskar att kolla på dom. Memories!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga tills desperate housewives börjar. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0