Strömavbrott

Satt och tittade på tv och pratade med Amanda i telefonen när allt i hela huset plötsligt släcktes ner. Så jag blev livrädd (hatar mörkret) så jag sprang runt och tände massa ljus och var överlycklig över att min bärbara dator fortfarande funkade då den går på batterier och att vi har utöver vårat trådlösa bredband också ett mobiltbredband som vi kan använda när internet dör. Så jag har nu suttit och pluggat och spelat rebubbled i mitt rum med massor av ljus. Snälla Tobbe hjälpte också mig med att skriva en uppsatts. Mycket snällt utav dig brother! Nu snart 2 timmar efter allt släckts ner så har strömmen kommit tillbaka. Så nu kan jag iallafall borsta tänderna i ljuset och titta på tv tills Dawid kommer. Bäst för dig ditt lilla grottmongo att du är här innan 10 över, för jag måste sova nununununu för jag börjar 8 imorgon och jag kan inte sova utan dig så skyyyyyynda!!!!
Hörs imorgon! PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0