Söndag

Jag och Dawid vaknade vid halv 1, helt sjukt för att vara mig. Vi båda blev helt chockade när vi såg vad klockan var. Hade träning kvart i 2, så Forre och Dawid snälla som dom är så körde dom mig till edbo. Träningen gick bra, bara det att det va otroligt varmt i hallen, höll på att dö av värmen. (mamma läs:) GICK sen hem i REGNET i TOFFLOR så mina strumpor och resten av mig var helt DYNGSUR när jag kom hem. Tack för att du väljer dina naglar framför att hämta mig. Känner mig verkligen älskad..... Duschade så fort jag kom innanför dörren, käkade sen middag och har sen bara legat och tittat på tv. Grey's anatomy, One three hill och Gossip Girl, lovelovelove.
Nu har jag iallafall klätt på mig och ska när som helst ta bussen till Dawid! Hörs imorgon. Pussar


Kommentarer
Postat av: Mami

Älskar dig min unge! :D :D :D :D

2009-11-16 @ 10:37:17
Postat av: Frida

Det finns något som heter skor och paraply så det så =)

2009-11-16 @ 11:29:32
Postat av: Jurka

Mamma: morr........

Frutt: Schhhhhh

2009-11-16 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0