Första advent

Igår efter Dawids match så körde hans pappa hem mig. Bytte om till mjukis kläder och la mig i soffan. Lite innan 10 så kom Dawid hit med glass och så tittade vi på paradise hotel och hade lördagsmys. Vid halv 1 var båda helt döda så då var det bara att stänga av tvn och sova.

Dawid åkte hem för ett tag sen för att göra i ordning sig för träning. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen välja ut kläder för dagen. Ska in till stan med Tobbe och titta på kläder, julklappar, käka kina buffé och titta på New Moon. Så idag kommer bli en riktigt bra dag! Idag är det ju också första advent, helt sjukt hur fort tiden går. Om lite mer än en vecka så har jag och Dawie varit tillsammans i ett halvår, om mindre än en månad så är första terminen i ettan är avklarad och ja tiden bara rinner iväg. Känns som att man nyss gick ut nian liksom. Men aja nu måste jag hoppa in i duschen!
Hörs sen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0