Sjukstuga

Skrev ingenting igår eftersom jag först var hemma hos Dawid hela dagen tills mamma hämtade mig och så åkte vi till huddinge sjukhus. Tog mina sprutor och sen åkte vi hem, mamma käkade och jag bytte om. Sen körde hon mig till Malin och så mötte vi Jossan och Kim inne på sabis i haninge centrum. Köpte mat och sen drog vi hem till Brallans lägenhet och så fixade tjejerna mat och jag gjorde i ordning så mycket som möjligt i lägenheten. Sen åt vi middag, en liten hejdå middag för Jossan som idag med Jennifer åker iväg på en "världen runt" resa! Fyfan va jag är avundsjuk. Det ska jag lätt spara pengar till efter studenten. Vid 10 tog jag och Jossan bussen hem, och så hämtade Dawid och hans pappa mig i centrum och så körde han hem oss till mig.

Har knappt sovit något inatt. Mådde så jävla dåligt. Kändes som att jag skulle spy hela tiden och min feber var inte att leka med. När min väckarklocka ringde var det bara att stänga av och fortsätta försöka sova. Har varit borta från skolan 3 av 5 dagar den här veckan, riktigt illa. Även fast jag är sjuk och inte kan göra något åt saken så får jag ändå panik för att jag missar saker. Har sen bara legat och tittat på film med Dawid. Sen för kanske 20 min sen så gick han hem för han har träning om några timmar och om 1 timme ska jag nog ta bussen till skolan, har samhällskunskaps prov och jag vill inte missa det. Så nu måste jag hoppa in i duschen och trycka i mig massa alvedoner. Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0