Plugg-mode

Började 8 och slutade 20 i 5, runt 4 började det märkas hur trötta alla var. Iallafall på mig, Denise och Amanda. Hahaha kan tänka mig att vi var riktigt jobbiga. När vi kom till centrum hade jag precis missat min buss och dom sin tunnelbana, så vi gick in på cubus och tittade lite snabbt på all rea och jag hittade en jätte söt blus meeeen som vanligt så får jag inte köpa något alls. Så istället tog jag bussen till stortorpshallen, blev hämtad av Dawid och Dennis och så körde dom hem mig och så fick jag ett papper och en bok av Dawid som jag snart ska börja jobba med. Har också lekt massa med Nicole. Haha hon är så söt när hon vill dansa och snurra runt. Världens sötaste lillasyster. Ska snart äta lite food och sen kommer kvällen bestå av plugg och sen ska jag ta ett varmt bad och sist men inte minst: sova! Fysatan va skönt. Och så vid 11 kommer Dawie hit och gör mig sällskap.
Nu måste jag käka och sen börja med mitt arbete. Puss och kram


En osminkad sunkig Erica och busfröt Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0