Onsdag

Åh fyfan va sur jag var när mitt alarm gick igång. Sov så otroligt dåligt inatt och att Dawid låg brevid och sov som en stock gjorde inte saken mycket bättre. Tog bussen kvart i 8, där jag fick stå hela jävla vägen, för att bussen var helt proppfull. Hallå fixa större bussar tack? Var i klassrummet någon minut efter 8. Hade matte och lite innan halv 9 så gick jag, Denise, Towe och Simret ner till matsalen och käkade frukost, ja mina damer och herrar jag åt frukost för typ första gången på 10 år. När vi var tillbaka på matte lektionen så fick jag ett utbrott på Lisbet som e hur trög som helst. Hon säger till min mentor att jag måste visa på matte lektionerna att jag förstår och att jag hänger med. Så när jag typ har svarat på alla svar som hon gått igenom, så vill jag svara på sista svaret också för att verkligen visa att jag är helt klart över g sträcket, då börjar hon snacka om att nån annan ska svara (även fast det bara är jag i klassen som kan svaret). Så jävla irriterande! Nu har vi handel och alla jobbar med sina affärer. Så det är en chillpill lektion, oerhört skönt. Hörs sen! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0