Onsdag

Försov mig imorse, eller jag orkade helt enkelt inte gå upp och en varm säng och en gosig Dawid lockade lite mer än att gå ut i det kalla och tråkiga vädret. Hade heller inte missat något speciellt i skolan ändå så det var ju helt klart värt att "försova" sig. Hade sen idrottsprov som gick helt okej. Hade inte pluggat, haha för första gången, men jag orkade inte bry mig eftersom provet inte var viktigt. Sen hade vi håltimme i över 2 timmmar och det var då det bjöds på stripptease ute på parkeringen (haha läs något inlägg nedanför). Sista lektionen var samhällskunskap och jag blev klar med allting som man skulle bli klar med tills på fredag. Så det är riktigt skönt att få vara klar med allt 2 dagar innan. Tog sen bussen hem och nu är jag hemma och käkade nyss middag.
Nu ska jag titta på tv och bara njuta av att jag inte behöver plugga idag. Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0