New Moon & China Wang

Måste bara börja med att säga att idag var en riktigt riktigt bra dag! Jag och Tobbe åkte in till stan vid halv 3, gick och hämtade ut våra biljetter och sen gick vi ner till våran älskade kina restaurang som vi alltid äter på, den bästa kina restaurangen som finns i hela världen. Maten var som vanligt helt gudomlig. Lätt den godaste maten jag någonsin ätit. Den är så god att jag skulle kunna gifta mig med kocken bara för att få äta den maten varje dag. När vi gick där ifrån så hade jag så ont i magen så att jag nästan kunde spy upp allt jag ätit med bara ett försök till en rap. Så jag gick och klagade på att jag ville ha mer mat även fast jag typ höll på att spricka (tur att man hade på sig leggings, annars hade ju jeans knappen rykt för längesen). Sen gick vi runt i massa affärer, tittade i skyltfönstrerna i nk och köpte en julklapp. Såg också Tommy Körberg och Johan Rheborg, haha as stolt! Sen gick vi tillbaka till sergel och så tittade vi på den otroligt omtalade New Moon. Asså visst, den var bra men typ ingenting hände? Asså man visste ju liksom att Edward inte skulle dö (haha förlåt om jag berättar för mycket nu för er som inte sett), och man visste ju att Jacob var en varulv och blablabla. Det enda som jag typ störde mig as mycket på var liksom att Edward lämnade liksom henne, och då börjar hon hålla på med Jacob och sen så kommer Edward tillbaka typ och då säger hon att hon älskar Jacob men dissar honom ändå? Asså skön brud. På något sätt så tycker jag att hon ska vara med båda,  fast kanske lite mer med Jacob. Och sen en annan sak.. EDWARD ÄR FUL FUL FUL. Så då var det sagt. Jacob är snygg. Men iallafall, efter filmen hade vi sällskap hem av Max och nu är jag hemma och ska duscha. Oj vilket långt inlägg.. Haha ajaaaaaaaaaaa
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0