Min kväll

Igår kom Malin förbi och så fixade hon sig här och så och sen drog vi på fest i huddinge med Dawid, Forre och Dennis. Festen var väl, ja jag vet inte ens vad jag ska säga. Den skulle kunna ha varit riktigt grym, men det var brist på dansfolk. Så alla satt i dom 5 sofforna som fanns i det otroligt stora vardagsrummet och bara drack. Så det var väldigt segt. Vid halv 3 typ åkte vi till mcdonalds i sköndal där det bjöds på skratt tills jag fick ont i magen. När Forre och Malin ätit klart (jag åt i bilen) så körde Malin mig och Dawid till honom. När vi går ut från bilen så upptäcker jag att jag har ketchup över hela mig, hahaha på min väska, mina leggings och min vita t-shirt var inte längre vit. Haha så otroligt klumpig tjej. Så Dawid höll på att retas som han alltid gör så fort jag visar min klumpiga sida (vilket e typ hela tiden). Så jag fick stå och tvätta min väska, t-shirt och mina leggings i handfatet tills allting försvann. Haha så typiskt mig. När jag tillslut var klar med mitt tvättande så gick jag och Dawid och la oss. Och jag tror helt ärligt att det tog max 1 minut för oss båda att somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0