Min dag

Hade dubbel lektion i svenska, vilket var sämst. Känns typ som onödiga lektioner att gå på. Sen var det dags för samhällskunskaps provet. Och ja, jag hoppas verkligen på att jag får mvg. För så mycket tid som jag lagt ner på att plugga, hela jävla lovet och en massa nätter. Så om jag inte får mvg kommer jag dö!
Efter skolan tog jag 830an och så hoppade Jossan på i skogås och så åkte vi till haninge c. Jag skulle köpa en kofta, men den var slut. Så det var bara att vända och ta tåget hem. Så handlade vi en massa gott i centrum och så tog vi en promenad hem till mig. Käkade middag och så tittade vi på 27 dresses som när som helst är slut. Så klockan 8 blir det idol. Jag vill att Calle ska åka ut och Jossan hejjar på honom, haha hur ska detta sluta..
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0